It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Nyårsafton en mycket mysig afton!

Publicerad 2012-01-01 18:00:45 i Allmänt,

Wiiihooooo!
Jag började att göra mig i ordning för att invänta Madde
FÖRE & EFTER BILD
Körd ner till stan för att hämta Madde när hon kom med tåget :)
När vi kom hem hade jag dukat fint och vi började på maten tillsammans och hällde upp lite gott i våra glas :)
Vi gjorde varmrökt lax, potatis och sås MUMS! gottgott
Efter maten roooade vi oss, massa bilder!
Vi åt en god efterrätt! Maddes supergoda morotskaka thihi.
Sen blev det en promenad hem till familjen Olsson!
Min kära moffis <3
Mamma, Lena & Pappa.
Gittanlej.
Satte fyr på mina fina raketer som inte smäller, utan bara är fiiint :)
Sen gick vi mot bussen, för att komma ner till stan.
Där vi skålade in tolvslaget
Tack alla mina underbara nära och kära för ett undernbart 2011 <3
Nu laddar vi om batterierna, för ett ännu bättre 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela