It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag och en ledig dag :)

Publicerad 2012-01-23 21:18:22 i Allmänt,

Gookväll kära du!
Dålig uppdatering från min sida idag. Men tiden har bara sprungit iväg.
Vaknade klockan 10,00 i morse! Hur skönt är inte det på en skala från 1 till 10? TIO såklart.
Ordentligt utvilad och sååhär mycket energi och kraft.
Det första jag gjorde när jag steg upp va att ta på mig träningskläder, jag skulle ge mig ut på en liten PowerWalk! Sagt och gjort, när jag hade gått en en bit tänkte jag att idag tar jag milen, jag har en liten nystart som ger mig så otroligt mycket energi och jag är på världens bästa humör. Nu kan INGENTING stoppa mig.
Efter att ha varit ute och gått blev de en snabbdusch och frukost, sen hämtade mormor och morfar mig! Det var dags att fylla på i kylen.
Efter en liten tur i affärer med dem, körde dem mig hem och jag plockade upp det jag hade handlat och gick sen ner för att ta min cykel och cykla hem till Nenii..
Tillbringade några timmar hos henne, tog bara det lugnt och åt lite mat. <3
Sen dax att cykla hem när klockan började närma sig halv sex. Då kom min kära pappa & lillebror, min nykeltavla skulle sättas upp och ett bord skulle hämtas.
Frukten jag köpte idag och en chokladask av mina gammla grannar! :)
Nu ska jag äta päron och kolla lite TV. Sen kallar snart sängen! Jobb på schemat i morgon wiiihooo!

Kommentarer

Postat av: Enii

Publicerad 2012-01-24 07:01:53

Så bra det blev med bordet, är du nöjd? Det gör sig bra hos dig!

Vet du, jag åt frukost på golvet imorse haha! Vem gör det liksom!?;)

Postat av: annie

Publicerad 2012-01-24 09:46:29

Jag är super nöjd, hade ångrat mig om jag inte tog de hihi. Haha, du hade väl i alla fall mattan att sitta på? Eller den köpte han med! Ni får bära in Matrumsbordet i kväll med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela