It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ledig dag, lika med underbart!

Publicerad 2012-01-17 16:39:39 i Allmänt,

Det var denna lediga dag detta... Nu börjar det bli mörkt ute och jag sitter här och bara tar det så lungt som det bara går. Jag har hunnit med en hel del idag faktiskt. Tvättat har jag gjort :)
Ätit middag och fått god frukt av mormor
Sen kom André och hans lillebror hit :)
När busungen skulle gå hem visade jag honom min dörrsignal och wiiie han dansade! Han hade helst velat stå och trycka på den resten utav dagen hihi. Nu ska jag ner och hämta det sista i tvättstugan, sen hem till mamma & pappa för att äta. Jag som skulle göra kycklingsallad. Men det sparar jag till i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela