It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Freedag!

Publicerad 2012-01-28 18:26:29 i Allmänt,

Hörde jag fredagmorgon?
Tänk att varje varje morgon, vakna till det underbara byggljudet utanför fönstret, det är ju helt underbart!!!!! ELLER INTE! Hoppas snart dem byggt klart, för snart orkar jag inte lyssa på massa bank och buller mer.
Upp kom jag, duschade och åt frukost gjorde jag!

Jag börjad min morgon tidigt, skulle vara på jobb klockan 10.00, ute på väla :)
Dagen gick i många tusen tankar, men alla underbara runt omkring gör en på bättre humör!
Klockan fyra slutade jag, då bar det av för att hämta Madde! Vi bestämde oss snabbt för att ta en tur till Höganäs och lager 157! När vi kom dit, hittade vi ingenting som föll oss i smaken riktigt, eller jo en riktigt fin blus, men dum som jag är så köpte jag inte den... Men men, är man dum så är man! Efter en tit där så körde vi mot ICA! Storshopping pågång. Vi hade bestämt att vi skulle ha Lax och couscoussallad till kvällsmat :)
Hem kom vi på med våra snygga favoriter dressar
Vi lagade god mat
Efter god mat i magen, va madde supersnäll och diskade och ja fråga mig inte vad jag gjort! Som vanligt ingen nytta haha.. Efter mat i magen och en liten paus, så kom vi på att ansiktsmask skulle vara skönt, så varför inte? Vi åkte iväg med våra fina groddressar till maxiiiii. Kan man bli finare liksom?
Hem kom vi, ansiktsmask på!
Sen åkte onyttigheterna fram....
Det var min fredag det!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela