It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredagen den 13/1-12

Publicerad 2012-01-13 22:17:01 i Allmänt,

Goookväll!
Fullrulle, säger jag bara...
Började min morgon med att klockan ringde 07,45.. Dax att stiga upp och ta en dusch. Sen på med myskläder, plocka fram frukost och väntade på att Malin skulle komma hit. Frukost mys, såhär en ledig dag. Eller vänta, en halvledig dag får vi nog kalla det. Sen hade jag beslut ångest med vad jag skulle klä på mig denna dag, malin blev nog duktigt trött på mig, så hon åkte och handlade medans jag skulle bestämma vad jag ville ha på mig. Efter 1 timme kommer Malin tillbaka och jag tror nästan jag hade valt vad jag villa ha på mig då haha.
Blev svart vollangklänning och camillas paljettkavaj thihi!
Sen var det vidare mot Ängelholm, en lunch med Malin och Anna. Sen var det dax att jobba, eller ja inventera. Kalla det vad du vill. Blippblippblippblippblippblippblipp. Ungefär sådär ekade det i mitt huvud. Men det går ju över, inventeringen är ju bara en gång om året haha.
Sen var det dax att sätta sig på tåget hem, hittade mitt horoskop i metro
Sen var det vidare till mamma o pappa, dem bjöd på mat! Gott. Sen hem om en snabb vända för att lämna bilen och min väska.. Vad gör jag då när jag kommer hem? Joo jag välter ner en ljuslykta som går i ...... bitar. GAAAH! Precis det jag inte hade tid med, men vad ska man göra liksom? Fick några goda skratt av min fina vän, som befann sig på andra sidan luren i alla fall :)
Sen hämtade mamma o pappa upp mig, vidare mot teatern
Nu fixa lite saker, sen dax att hoppa i bingen! Upp tidigt i morgon jobb på schemat, sen ska jag hem direkt. Bädda ner mig och bara vara! Måste bli frisk NUUUUUU! Jäkla förkylning som suttit i 14 dagar nu... Jag orkar inte, och en hosta som heter duga, håller mig vaken om nätterna, inte kul alls.
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela