It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

dålig uppdatering....

Publicerad 2012-01-22 17:29:07 i Allmänt,

Förlåt, världens dåligaste uppdatering! Men dagarna flyger iväg.
Jag åkte på en riktigt runda med halsfluss, men pencelinen hjälpte mig och redan efter 3 dagar kände jag mig pigg och frisk igen. Men jag tar det ändå lungt!
Fredagen bestod av att fixa inför lördagens inflyttningsmiddag. '
Jag och Alex skulle handla på maxi...
Kundvangsrally? Fråga mig inte, men alla äldre befann sig på Maxi klockan 12 denna fredag. Kan dem bara inte vara på maxi någon annan gång i veckan? Dem jobbar ju inte. Handlat fick vi gjort :)
Sen lördagen, då var det jobb på schemat, min andra jobbedag denna veckan! Känns konstigt, men så är det när skjukdomar springer på en. Det gick toppen bra på jobb och under tiden jag jobbade kom det en del snö/snöflingor. Inte kul, när det är en bit att köra för att komma hem. Men men, slutade klockan 16,00 körde hem fixade iordning maten för kvällen.  Halv sju började tjejerna droppa in :)
Bjöd på LCHF Tacogratäng och kladdkaka med varma hallon till efterrätt :)
Sen blev det goodiiiis i massor!
Fick fin fina inflyttningspresenter också
Tack tjejer för en supermysig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela