It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

3 Januari 2011

Publicerad 2012-01-03 22:36:48 i Allmänt,

Goooodmorgon, Goooodmiddag & Gooookväll!
Vart tog denna dagen vägen? Ingen som vet, nej ingen som vet.
Jag vaknade runt 09,30. Gjorde en god frukost med min kära lillebror, sen en dusch och sen var det ut på tur med mamma. Från den ena affären till den andra. Wiihooo, va trött jag var när vi landade kl:14.00 hemma igen. Då blev det lite mat i magen, sen åkte jag och pappa till lägenheten för att gå på besiktningen! Och wiiiihooo vad bra det gick och gisssa vad jag fick
Joooooooo titta
Jag är världens lyckligaste Annie just nu, det var läääääängesedan jag var så här glad!
Äntligen ska jag få flytta till mitt egna lilla booo! Wiiihoo, på torsdag går mitt flyttlas :)
Nu sängen, otroligt trött efter att flyttat massa flyttkartonger.
Nu natti natti <3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-04 18:19:28

Jag kan hjälpa dig i morgon ( Torsdag) att flytta ;)

jag slutar 12.00 så kan komma till dig efter:)

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela