It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Sönnndag

Publicerad 2012-02-12 22:20:08 i Allmänt,

Underbara söndag!
Igår när jag gick och la mig så när jag skulle ställa klockan för idag då. Så tänkte jag att jag ställer den på 10,15 för har jag tur kanske jag kan sova så länge. Men det kunde jag ikke sa Nikke. Klockan 08,45 var jag vaken, då menar jag verkligen klarvaken. Gick upp, kollade ut, vad sååååg jag? MASSOR AV SNÖ! Har jag missat nått eller? Visste inte ens att det skulle komma mer snö. Trode vi skulle få vara utan det. Men men ska inte klaga. Jag bytade om till tröningskläder, milen stod på schema innan jobb :)
Gick längst strandpromenad.. Men jag skulle mer vilja kalla den snöpromenaden, i alla fall idag.
När milen va klar, så blev de duschen. Lite mat i magen sen vidare mot jobb :)
När jag kom hem lyckades jag välta ut en vas i köket, lyckat! Städa städa, älska!
Sen blev det kvällsmat, lugn musik och tända ljus.
Sen har jag haft min fina vän på besök i kväll. MYSIGT <3<3
Nu kallar snart sängen, ny dag i morgon, med nya tag i morgon! Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela