It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag, fredag och lördag i ett!

Publicerad 2012-02-11 17:30:10 i Allmänt,

Wiiihooo!
Dagarna går i ett jäklans tempo, förstår inte.
Torsdagen var det jobb 10-18, sen hade ja gittanlej på besök ovh sleepower! Lite bilder från kvällen
Fredag var det igår, började min morgon med att gittans klocka ringde klockan 07.00... Gaaah inte sant, på tok för tidgt för att vara min lediga dag ju. Men vad gör man inte för sina vänner, hon åt frukost och sen körde jag henne ner till knutpunkten :)
När jag kom hem igen, 08.15 hoppade jag i min träningskläder och gav mig ut på en 14 km runda.
Efter en underbar promenad på 14 km, så tog jag det lugnt! Väntade in min vän Otilia, vi lagade mat, prata och tog en promenad ner och längst stranden!
Sen vidare hem till min kära familj för lite mat och prat!
På kvällen hade jag min fina vän över för lite prat <3
Lööördag idag, en underbar dag!
Jobbat 10-16, wiiie.
Nu degar, väntar på att klockan sa ticka iväg, hem till min fina föräldrar för lite god mat!
Sen tillbringar jag nog kvällen hemma för att bara vara. Rätt trött, jobb i morgon igen!
Nu tv,ta väl hand om dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela