It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag = leeedig dag :)

Publicerad 2012-02-08 15:22:17 i Allmänt,

Jag är ledig, ja jag är ledig hela dagen ut!
Sköönt!
Jag vaknade på tok för tidigt för att inte ha någonting planerat alls. Men men, jag ska inte gnälla. Åt frukost, gjorde mig i ordning! När klockan var 10,30 så var jag klar för att ge mig iväg :)

 



Åkte hem om för jag trodde jag skulle få träffa min kära lillebror. Men han hade gått bort till skolan, han saknar väl sina klasskamrater. Sen vidare mot, IKEA, Elgiganten, En snabbtur på väla och sen rusta och ica på vägen hem!  Fullrulle dag! Wiiihoo.





Mina nya inköp :)
När jag kom hem lagade jaf köttbullar, potatismos och brunsås! MUMS



Nu bara vara tills det är dax att åka vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela