It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onnnsdag och ledig dag!

Publicerad 2012-02-02 12:37:38 i Allmänt,

Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig....
Dålig bloggning dem senaste dagarna, men livet går före bloggen!

I måndagss fick jag ett telefonsamtal från mamma när jag var på jobb... Fick höra att min lillebror blivit inlagd på sjukhuset, tusen tårar direkt. Kunde inte förstå vad som hade hänt! Hon förklarade och sa att ville jag fick jag komma upp när jag slutade! Kan säga som så att har aldrig sätt lillebror så som jag såg han då!
Men tacka gud för alla mediciner som finns!
Igår när jag kom till han efter jobb, hade han ett leende på läpparna och pratade hur mycket som helst!
En enorm lättnad! Såå glad! Kröp ner under täcket brevid honom, och kände att han var åter till normala (titta på bilderna så förstår ni, hehe)
Tillbringade 4 timmar uppe på sjukhuset och bara va, så skönt att få vara vid hans sida när han behöver en som mest <3.
Lillebror har fått diabetes, inget farligt. Men jobbigt att få reda på och en del omställning i livet. Men lillebror fixar allt <3
När jag kom hem från sjukhuset igår så kom jag hem till världens finaste rum
Världens bästa mormor och moffis har målat om och städat så fint! LOVE <3
Nu ska jag fortsätta med att tvätta, sen åka upp till lillebror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela