It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

min lediga dag :)

Publicerad 2012-02-16 21:55:36 i Allmänt,

Min lediga dag sprang helt plötsligt iväg.
Jag va ute på min sköna promenad, som idag bara blev 8 KM men jag klagar inte. Åtta är bättre än ingenting.
När jag kom hem drack jag te och bara njöt av att bara vara utan massa måsten!
När jag var klar med det så var de storstädning på schemat, älskar när det är finfint :)
Efter min storstädning, stog jag med världens stösta leende på läpparna och bestämde mig för att jag var värd en tur till IKEA!
Där shoppade jag nya kaffekoppar, en vas, underlägg och ljus :)
Sen blev de en tur hem till mamma o pappa, vi tog oss ut till Coop. Behövde handla hem lite, kylskåpet gapade tomt. När jag kom hem från min shoppingtur gjorde jag baconlindad kycklingfilé och sallad! MUMS
Dukade upp fint, för att bara vara för mig själv!
Snart sovtajm! Tröttis idag, efter en fullrulle dag som egentligen skulle vara lugn :) Men det tar jag igen i morgon,
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela