It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Mååndagen i ett rasande tempooo

Publicerad 2012-02-14 09:38:56 i Allmänt,

kom fram till jobb gjorde jag, men inget kul väderf att köra i.. Först massa dimma sen  solen i ögonen, ska vädret bestämma sig snart?
Det var dags att gå hem, stänga butiken, Då min chef byter skor och jag kommer mycket snabbt fram till att hon har kanin i både hetta och sko och skinn på benen, det ni!
Påvägen ut från butiken var jag bara tvungen att ta kort på våra fina pilar vi idag satt upp på golvet på jobb!
Utanför jobb....
Efter stägning, så för att fördriva tiden lite så jaa! Ni ser ju själva. Sååå otroligt gullig eller hur? :)
Sen körde jag emot familia, jag skulle kolla på en blus, men hur slutade då detta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela