It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lite blandat

Publicerad 2012-02-05 18:37:24 i Allmänt,

Det är söndag! Veckan som gått har bara flugit iväg.
Torsdagen var en ledig dag, så skönt! Att bara kunna ta det lungt och bara vara.
Fredagen var det fixa naglar, shopping och fixa inför lördagen, storstädning och mormor och morfar på middag, besök hos min kära lillebror på sjukhuset.

Igår hade jag mina kära kollegor här på lite inflyttningsmys. Vi åt en god kycklinggryta, sjöng karoke så mina grannar nog skulle vilja banka mig idag, men då får dem göra det i så fall. Åt en god efterrätt med varmfrukt med riven vit choklad på och vaniljglass till det! MUMS! Klockan 00.30 köra jag två av mina fina ner till stan för dem skulle festa, wiiihooo! Kallt som attans och dessa bilrutor gaaaah! Men dem kom ner till stan och jag kom hem igen, eller gjorde jag det? Jag skulle komma in igenom dörren nere i trappen, men nyklen fungerade inte... Då började tankarna snurra, hm vad gör jag nu? Klockan är 00,50 och här står jag och kommer inte in i min egen trappuppgång. Toppen, bra där annie!  Jag fick tyvärr ta källaringången och fyyy! Hatar källaren, men Annie fixar allt och även denna tur igenom källaren och upp!
Tack mina fina kollegor för en otroligt mysig kväll och för den finfinfinfinfinfinfina tavlan jag fick! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela