It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fortsättning på min lediga dag

Publicerad 2012-02-08 20:21:46 i Allmänt,

En tur hem till min kära familj blev det! Jag ville såklart ha sällskap när jag väl kom dit, så jag gick in till lillebror och hans kompisar och tryckte in mig i hörnan hihihi.
Efter en stund där hemma, körde jag till väla för en liten fika! MYSIGT <3
Sen gick jag en låång tur på väla, men handlade ingenting! Duktiga jag hihi.
Sen hem, gjorde en couscouslax sallad! MUMS
Nu var maten nere och lite tv stå på schemat!
Sen natti natti, jobb på schemat i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela