It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

UPPDATERING!

Publicerad 2012-12-04 16:27:54 i Allmänt,

Hejsanhoppsan!
Var håller jag hus egentligen?
Jadu det är en bra fråga.
Det är mycket nu, det är jobb, det är träning, det är snö och snart är det JUL! 
Wiiiiihooo, sååå mysigt! 
 
Idag är en ledig dag, underbart.
Tillbringat några timmar på gymmet, promenad fram o tillbaka och massa snö!
Nu är det bara mys på hög nivå, julmusik och lite fix o trix. 
 
 
 
 

Turkost va det ja, varje människa på stan kollade lite underligt idag, undra varför?
Turkost är ju finfint och jag lyste verkligen upp stans gator! Tro mig!
Med ett stort leende på läpparna och mina färglada kläder, hoppas jag att jag gjort någons dag. En man jag mötte gick rakt emot mig, sa, gud vad man blir glad av dig. :)
 
 
En liten bildbomb på det som hänt och gjorts kommer här -
Spåkulan är inte att rekmendera när den skriver såhär...
 
 
Julmys i min lilla lya!
 
 
  
 
  
Julmarknad i farmors kyrka! Mys <3
 
 
  
 
 
 
 
 
 
En otrolig lördagkväll-natt!
Inflyttningsmys hos en fin kollega, en gooo utgång, god dricka och  massvis med snö när det var dax för hemgång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela