It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördag!

Publicerad 2012-12-15 21:42:02 i

Tjoooohooooo!
Lördag idag och egentligen en ledig helg. Men jag har velat jobba denna helgen sen jag fick reda på att jag skulle vara ledig och jag fick i alla fall jobba idag :) i mysiga Ängelholm med Dedooona och Beeecca!







Efter jobb blev de hem, ta de lugnt på med mjukis! Looooove. Satte mig med datorn i famnen och på med Julkalendern. In love, den är bra asså! haha, ja jag är tjugo men gillar den ändå! Sen ville mamii o pappiii att jag skulle komma hem där o äta, så hem där för lite mat (kycklinggryta o ris) och sen klädde vi granen!






Efter vi klätt granen ville lillebror följa med mig hem. Han ville sova över och absolut får han de. Inte så ofta de händer :) hihi. Så en tur inom mormor o moffis och vad gjorde mormor jo tog fram julkartongerna o jag dog! Jag verkligen ÄLSKAR julen.


Alla dessa fina fick lov att följa med mig hem! ihhhhhhhh kärlek <3

Nu blir de film!
Trevlig lördag.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela