It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Juldagen (:

Publicerad 2012-12-25 20:35:17 i Allmänt,

Jag sov länge idag, och jag kan tala om att det var otroligt skönt. 
Vid 10.30 vaknade jag till liv, så skönt att få sova.
Blev gå upp slängde mig direkt i soffan med ronja rövardötter på tven. Sen kom moffis för att hjälpa mig att sätta upp min julklapp i köket, men det saknades en sak, attans. Men han sätter upp den nu i dagarna, glad Annie (:
Sen blev det lite frukost och sen kom papiii och satte upp hyllan i mitt sovrum som trillat ner.
Sen blev det bara soffhäng och några vänder ner i tvättstugan :)
 
Vid 15.15 var det bio på schemat. Sune All inclusiv, den va helt okej faktiskt, en hel del skratt hihih.
Kom hem, la mig rak lång i soffan, men inte kan jag sova 17,20? Nejnej, slut på soffhäng, på med träningskläder och sprang en runda! Jag är så glad, glad att jag lärt mig springa. Tro mig ALDRIG förr eller ja innan orkat springa mer än max 5 minuter. Nu kan jag ta en hel tur på 45 minuter UTAN PAUS! (:
 
Bildbomd från dagen kommer här :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu laddar jag batterierna! Det nalkas tidig uppgång i morgon! 
REA REA REA!! Wiiihooooo.
07.00 ska man vara på plats på jobbet i morgon bitti.
 
Vi höres i morgon mina fina <3 
Ta väl hand om er.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela