It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fullfart (:

Publicerad 2012-12-22 22:00:00 i Allmänt,

Tjoohejsan hoppsan!
Mitt i julstressen? Stanna upp andas, ta det lugnt.
Att jobba i butik nu i juletid är roligt! Men att se alla som stressar är mindre roligt. Vi har 365 dagar på ett år, så VARFÖR är man då ute i sista stund? Ja en bra fråga asså..  Jag är inte bättre själv, men har i alla fall alla klappar fixade nu och det känns bra.
 
Jobbar och står i, där av dålig uppdatering. Jobbar 10-19 i morgon sen håller jag lite ledigt, tills på onsdag morgon då vi kör igång redan klockan 7 wiihoooo! TAGGA.
 
 
Köpte dom sista julklapparna igår!
 
 
Köpt hem världens godaste Risigrutti SAFFRAN!
Har du inte testat den, så har du verkligen missat nått..
 
 
Köpte världes finaste tavla! Tankvärd..
Jag älskar den.
 
 
Röjning på jobb! 
Bill & Bull ;)
 
 
Slog in lite juklappar på golvet brevid min gran! 
Julen är bra!
 
 
Änglavingarna på och jobb 12-19 idag :)
 
 
Ny grytlock av mamii och papii! :)
 
Nu kallar snart sängen! 
Imorgon hoppas jag på lika mycket folk som idag!
GOD JUL PÅ ER MINA FINA <3 
Bamse Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela