It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Wiihoo, vart tog denna helgen vägen? :)

Publicerad 2012-08-19 22:06:00 i Allmänt,

Också var min ledig helg snart över...
Men gud va underbart. Hade nästan glömt hur det var att vara ledig när nästan alla andra är lediga (alltså helgen). Men jag tycker om att jobba också så det är inte det :)
Helgen har i alla fall gått i ett rasande tempo. Vallåkra träffen, burnbilsak ja, kalla de vad du vill, men det var massa bilar som ja.
Låter bilderna tala för sig haha.
 
 
 
 
 
 
 
Har även hunnit med träning, igår gymmet och idag en springtur!
Lite shopping blev det också igår. Nya fina ballerina i skinn och lite träning
 
  
 
Mys på Haket var det också igår!
 
 
 
Dagen idag har tillbringats i solstolen. Underbart väder och man ska njuta så länge det bara går!
 
        
 
Nu kallar sängen! 
Jobb på schemat i morgon :) 
Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela