It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Var tog denna dagen vägen? :)

Publicerad 2012-08-27 16:44:41 i Allmänt,

Också börjar denna lediga dag rulla mot sitt slut. och jag har gjort absolut ingenting känns det som haha.
Började morgonen med snabbaste turen på stan ever, i klädd träningskläder ingen hit om ni frågar mig.
Till gymmet avverkade lite tid där, sen trampade jag mig hemåt igen. Tog en skön dusch och sen landade jag pladask i soffan. Skönt, underbart säger jag! Suttit bara rakt upp och ner och kollat film hela eftermiddagen, det hör verkligen inte till vanligheterna.
Nu blir det snart att cykla sig mot jobb, 18-20 bara för det är kul ;) Haha! 
Vill ni se lite nya inköp jag gjort? Såklart eller hur ? 
 
 
 
 
 
Nu ska jag ladda batterierna och ta cyklen och trampa mig emot jobb!
Ha en underbar kväll <3 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela