It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Torsdag & Jobbedag!

Publicerad 2012-08-23 22:42:00 i Allmänt,

Wiiihoopppsan hejsan svejsan!
Min mormor väckte mig i morse..
Sur nejdå inte alls, jag sa bara att hon hade ringt fel och somnade om igen! 
Haha sen ringde hon rätt tid och väckte mig igen :) Hon är för söt!
 
Jobbade 10-17,30 skönt.
 
 
Direkt hem om, hämtade min kära cykeln och trampade ner mot staden!
Inom butiken på söder på att hälsa på Emma, som jobbade stägning. :)
Sen vidare mot träning, wiihoo! Jag är taggad, taggad till 110%. Jag tycker det är super kul, jag ger allt och hade helst velat träna mer än vad jag orkar! Haha. Möte upp Amanda, och det blev lite konditions träning, sen tog jag en tur i gymmet, bara för jag tycker det är rooooligt! Skakade i både armar och ben efter mitt lilla pass! Halleda, i like! Bevis på att jag gjort någon nytta? Eller har jag fel? ;) Efter mitt kära pass gick jag inom på OJ (matbutik här i helsingborg) och handlade lite frukt och dylikt. 
Sen var det dax att trampa hemåt igen! 
 
   
 
   
 
Jag gillar att jag körde alla olika träningsmärken som fanns idag! Hahah
Nike, adidas och reebok ;).
När jag kom hem blev det lite mat, en dusch och sen landade jag gott på spikmattan! Det var längesedan sist, men akk så skönt, vilade och slappnade av! Det ända sättet, som jag kan vila på. Annars är det tusen miljoner andra saker samtidigt. 
Nu snart nannetajm! 
Imorgon är det träning och Malmöfestivalen med mormor och moffis på schemat!
Vi höres i morgon kväll skulle jag tro va! 
Natti natti <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Beundrare (Fredrik) :D

Publicerad 2012-08-23 23:42:37

Bra blogg :D Och underbart vacker är du :)Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela