It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag :)

Publicerad 2012-08-22 15:56:00 i Allmänt,

Ännu en ledig dag, detta känns konstigt.
Men rätt skönt ändå :) 
Vaknade 06,16 i morse, sant? JAG VILL SOVA!
Drog täcket över huvudet, hörde regnet mot fönsterbläcket och somnade om. SKÖNT.
När jag vaknade igen var klockan 08,30. 
 
Gick upp och började på mina kära pizzabullar! MUMS MUMS.
Sen började jag på tacoköttet inför kvällen. Mina fina Ängelholms kollegor dyker nämligen upp vid 19, tiden då blir det god mat och mys! 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta i min kära tvättstuga! SÅÅHÄR KUL ELLER INTE ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela