It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdag :)

Publicerad 2012-08-29 22:46:00 i Allmänt,

Tjollahejsan hoppsan svejsan!
Jag började denna onsdag på bästa sätt. Med en låång och god promenad i strålande solsken längst strandpromenaden!
 
   

 
 
 
Sen hem tog det superlugnt och sen tuffade bussisen mot jobb i änglahåla! Nästsista dagen där idag, känns lite tråkigt faktiskt. Men jag är ju överallt och ingenstans, så vem säger att jag inte kommer hoppa in när dom behöver hjälp? ;) haha! Jobbade gottepass idag 12,30-18.00!
 
På tåget påväg hem.
 
  

 
 
Min fina Deooodona (Edona) gjorde finfinaflätan på mig!
 
 
Tillbringade kvällen på gymmet och en sväng inom maxi!
Toppenbra dag, nu laddar jag batterierna för morgondagen.
Sista dagen i Änglahåla, sen blir det lite nya äventyr! :)
Nu ska jag snart skalla kudden. Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela