It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lita mycket nu!

Publicerad 2012-08-16 21:39:29 i Allmänt,

Dagar som denna det gillar jag!
Ledig dag, klockan ringde 07.00, är det inte underbart ? :) 
Fixa trixa, trampade mig till ödåkra, hem till Malin, för att traska upp till jobb och ett personalmöte!
Många bollar i luften, jag flyger, undra när jag landar.
Börjar ju ett vikariat i en annan butik men inom samma kedja den 1/9 och jag är så laddad! Det ska blii såååå kul. Och där kommer hända grejor, and weee like it! ;) 
 
Efter mötet blev det en tur på väla med Malin. Sen trampade jag mig hem, snabbt packa väska med bikini och cyklade och möte Ällleeex! Sol i mamma o pappas trädgård väntade.
Åt lite gott, och bara låg och njöt utav solen till fullo! UNDRBART, på en ledig dag.
Sen åkte vi hem var för sig, gjorde oss i ordning och sen ner till stan, mös runder i lite affärer och avslutade med god mat på Helsing! Tack fina Ällex för en mysig dag och ett fint avslut med god mat <3
 
 
 
Nu snart nanna kudden! 
Gymmet innan jobb imorgon, så klockan ringer tidigt.
Natti natti <3 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela