It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

JAG LEVER!

Publicerad 2012-08-12 22:19:18 i Allmänt,

Världens sämsta uppdatering, men jag använder min kära väns uttryck då DET ÄR MYCKET NU ;) 
 
Dagarna som har gått har varit full rulle och nu var denna helgen också helt plötsligt över.
 
 Fredag - 
Fredagen spenderade jag på jobb 10-18, alltid lika kul att jobba! I LIKE! Efter jobb så skulle jag hem till min fina vän, köpte med en god pizza som vi mumsade i oss och sen åt vi gotte och pratade massor tills klockan blev mycket och det var dax att köra hemåt.
 
Lördag - 
Jobbade denna dag med 10-15, sen hem och fixa till presenterna till min fina Alex och hennes mamma. Stort party pågång. min vän kom hit och vi körde rally mot billeshåååla och partaj!
 
   
 
   
 
Otrolig mysig kväll, och god mat, trevligt sällskap :)
Vid 00,30 ville partypinglorna fortsätta sin kväll, så jag körde dom in till stan och sen körde jag hem! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela