It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

halooooo

Publicerad 2012-08-31 17:07:42 i Allmänt,

Torsdag - 
Tjollahejsan hoppsan!
Idag var det sista dagen i änglahåla. I alla fall med fasta timmar, men jag hoppar ju alltid in om dom behöver hjälp sååklart :) hihi! Jobbade 12,30-18.00. Min kära mamma o pappa hämtade mig efter jobb och vi tog en tur till IKEA! Wiiihoo, i like! 
Fick med mig två blommor hem. Om jag älskar blommar? Nejdå inte alls, jag har bara 16 blommor i mitt stora rum. Haha jag dör! :) Men det är juu såååååfint! Eller hur? :)
Kvällen spenderades med att städa balkongen, göra den lite mysig, sopa, putsa rutorna och bara vara! MYS!
 
 
 
Fredag - 
 
Dagen idag började med att det var dags att stiga upp 08.00. Lite jobb på väla blev det, like like! Varför vara ledig när man kan jobba? ;) haha. Nej skojja, men jag gillar mitt jobb och kan inte motstå! Ledig kan man vara i sitt nästa liv eller? :D så jobbade 4 timmar. Sen hämtade min kära pappa mig och han körde mig ner till mamma där  jag hämtade bilen. Körde hem om för att hämta en sak och sen blev det mysfika med Malin på väla. 
Nu inväntar jag att allex ska sluta, så det blir en tur till lager 157. Wiiihooo! 
 
vi höres i kväll eller i morgon <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela