It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

3 dagar i ett!

Publicerad 2012-08-26 22:38:00 i Allmänt,

Tjoollahejsan hoppsan!
Nu var det mycket igen, men jag gillar det ;)
 
Fredag -
 
Vaknade vid åtta, och vad gör man då inte om byter om till träningskläder och trampar sig till gymmet! Gymmet är min nya fritid, I LIKE! :D Efter gymmet blev det en god frukost och barnprogram hihi.
 
   
 
   
 
Sen blev det malmöfestivalen mys med mormor och moffis! 
Inhandlade även lite nya träningskläder, nya träningskor och ett linne & en klänning :) 
 
   
 
   
 
   
 
   
 
Lördag - 
 
 
Gick i ett rasande tempo, jag jobbade 10-16, kom hem rensade gaderoben och sen vidare mot mina två busfrö som skulle passas 18-00.00. :)
 
 
Vi hittade snyggaste funktionen i telefonen och skrattade så vi knappt visste vart vi skulle ta vägen! haha aww, mina sötnosar som blivit stora pojkar nu hela 6 år! 
 
Söndag - 
 
Jubbjubbjubb ;) i like! Mycket folk och fina komplimanger! Jag trivs nu :)
Efter jobbet blev det en tur på nästan 10 kilometer, jag är nöjd, mer än nöjd!
 
 
     
 
Nu njuter jag av att veta att i morgon är min lediga dag :)
Då blir det TRÄNING till max :D och städa, handla och helt enkelt bara vara!
Nu ska jag kolla vidare på filmen som jag startade för ett tagsen, sen nanna kudden!
Natti natti <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela