It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Wopps, sorry!

Publicerad 2012-04-08 22:03:57 i Allmänt,

Var tar tiden vägen?
Den bara springer iväg.
Jobbat nu torsdag, fredag, lördag och söndag! Hinner inget mer än att jobba och umgås med mina vänner.
Men en liten update om vad som hänt kanske?
Torsdagen låång blev det jobb, Fredagen blev det också jobbis :)
Lördagen jobbade jag 10-16 i ängelholm, körde till väla lämnade massa. Körde hem, alex kom, vi fixade oss, hämta de upp jusss, tuttade vidare mot Lödde och födelsedags firande för fina evve som fyllt 20 år :)
Bild från studenten på en kalasglad evve! :)
Det var dukat otroligt fint! Titta själv.
God mat fick vi, mumsmums.
Coolaste och sötaste tårtatan jag sätt på länge! Och smakade smaskens också :)
Mysig kväll men tjejerna, men tidig hemgång för jobb på schemat dagen efter.
Han en tur inom nenniii och jonte! Innan det var dax att bege sig hem, för nannetajm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela