It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Måndag och jobb på schemat!

Publicerad 2012-04-09 21:31:58 i Allmänt,

Det är en månad och jag är såååhär glad! Jag tror jag längtar lite. För om en månad sitter jag i mysiga turkiet wiiiie!
Dagen idag har beståt av jobb :) Wiiie! Här är vi aldrig lediga, men det gillas :)
Jobbat 12-18 idag med Malliiin. Efter jobbet körde jag hem till mamma o pappa, blev bjuden på kycklinggryta mums! När jag skulle åka hem fick jag med mig ALLA mina sommarskor, shit trode inte jag hade så många.
Efter lite skotittande, så bestämde jag mig för att bada och göra en ritkigt god inpackning i håret! Sagt och gjort.
Nu njuter jag av att vara ledig frams till 10.00 i morgon sen är det jobb på schemat igen :)
Natti natti, vi höres i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela