It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredagen blev underbar!

Publicerad 2011-10-01 00:11:40 i Allmänt,

Vart tog denna underbara fredag vägen? Bara wiiiips, så var den borta.
Men gud så mycket jag hunnit med, eller hunnit med. Gud så mycket jag gjort heter det ju :)

Hämtade Alex vid 10,30 i morse, då vi bestämde oss för att köra mot borgeby kids and friends! Men vi åkte därifrån utan resultat, med andra ord. Ingen shopping alls... Sen styrde bilen oss vidare mot ÄNGELHÅÅÅÅLA, för att göra ett nytt försök med shopping, vi lyckades inte denna gången i häller.. Utan det blev en tur i många mysiga affärer och sen en mysig lunch på Espresso house!


En styck Alllex med hennes Islatte :)

Sen fortsatte vår tur i sin ordning mot bilverkstan där vi skulle hämta ut en baklykta till mammas bil, som hon pajjat! Och slutdestenationen blev HELSINGBORGS CITY, där allting hände! Mys på stan i 2 timmar, alex hittade ett par skor och jag ett par otroliiigt fina byxor! IM IN LOVE <3

 

Kvällen spenderades hos bästa nenii, hon bjöd på goood mat och det blev en del prat och skratt! Tack för idag mina två underbara vänner, ni betyder otroligt mycket <3

Nu sova, jobb i morgon! Wiiiiie, längtar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela