It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Det går bra nu..

Publicerad 2011-09-28 21:38:25 i Allmänt,

...eller inte!
Morgonen KATASTROF! Finns det något värre än att komma till tåget utan tågkort? och sen veta att nästa tåg går om 10 minuter och jag måste först hem om för att hämta mitt tågkort och sen ner till stan.. Men de man vill får man till. Sagt och gjort, mamma hämtade upp mig körde mig hem jag sprang in hämtade kortet, blev körd ner till stan satte mig på tåget 8,52 och det skulle gå 8,53.. Det kallar jag TUR. Men det ska man ha ibland hihi :)

Sen bestod dagen av jobb, jag bara älskar det! Det bästa jag vet! Kom hem vid 19 tiden, då drog jag på mig träningskläderna och ut på en PW, wiiiie! Nu trött och gnällig, leeeeeedig i morgon! Skönt :)

Bara njuta njuta njuta, det gillas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela