It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vart tog min lediga dag vägen?

Publicerad 2011-10-19 21:50:43 i Allmänt,

Wooops så var den dagen förbi!
Jaha vad har jag då hunnit med idag egentligen?
En sväng hem till Camilla för en liten fika, sen när jag kör därifrån så ringer mormor: Annie skulle du inte fika med mig.. Woops, glömsk.. Fick spela med: Jo jag är påväg till dig nu :). Kör rally mot mormor och morfar där det blir en snabb fika för att sedan hämta upp Snurre min vän!



Det blev att åka till väla för lite shopping och god mat i magen. Ja joo jag vet att jag skrivit innan att jag skulle ha lite shoppingförbud.. Men ja jag kan helt enkelt inte hålla mig :) Jag står fördet hehe.
Tillbringade hela 2 timmar på väla och vi vet inte hur tiden kunde gå så snabbt. Men tiden går fort när man har roligt som jag brukar säga :)

 

Vid 18,30 styrde vi bilen hem. Vi hade en sak kvar att göra idag, nämligen PW.. Hur skulle vi orka de, vi hade ju gått på väla. Men vi var betämda, så vi körde hem till frida, hon bytade om, sen hem till mig jag bytade om och det blev en ruda på 5,5 km! UNDERBART.
Vi fick oss en hel del skratt på denna PW, ni förstår nog varför när ni ser här









Underbara tur i det blåsiga vädret! Snurre hade nog helst önskat att hon kunde ta cykeln från marken och cykla hem den sista biten, men ikke sa nikke! ;)


Nu dax att fixa inför morgondagen! Då det blir jobb, wiiiie! Längtar
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela