It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag - Lunch - Pojkarna

Publicerad 2011-10-28 20:24:57 i Allmänt,

Jag tror allt tröttheten förföljt mig hela låånga fredagen!
Jag är liksom fortfarande trött, och hur kan man vara det? Egentligen?
En ny Anniesyndrom, att vara trött efter 2 dagars ledigt skulle jag tro.
Men i morgon är jag åter på topp, då lämnar jag tröttheten bakom mig. För då börjar min NYA vecka med jobb, wiiie :) Ja du läste helt rätt att det är en NY vecka, jag låssas att det är söndag idag, haha.

Dagen idag bestod ju av min kära promenix i morse.
Sen åkte jag ut till Bästa Camilla, för att luncha! MUMS.
Kom hem... alledes försent, men vad gör det om hundra år ;) 
Sen kom min kära pojke och hämtade upp mig hemma,  och det blev en sväng hem till honom för att träffa min miniprins Abiiin :)

 

Sen bestämde vi oss för att åka hem och hälsa på Axel (min lillebror). Lyfter av albin från bilen och ber han gå och öppna dörren, så säger jag kan du säga hej till dem. Så står han bara och stirrar rakt in i huset, han är sååå söt. Sen ser han massa goda saker, bland annat ett godishalsband som han nappar väldigt snabbt på :) Sen hade mamma köpt hem maräng spöken från jobb, även en sådan åt denna lilla pojk. Sen sprang han in till Axel och hans kompis och dem spelade TV-spel. Så här såg det ut -





När vi äntligen kunde slita abbiin från tvspelet med pojkarna åkte vi och handlade fredagsgottis, sen körde dem hem mig och dem åkte hem till sig.

Underbara mysiga fredag <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela