It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Fredag, igen? WoooPs

Publicerad 2011-10-14 11:25:52 i Allmänt,

Vaknade upp ännu en morgon med solen utanför mitt fönster, men idag såg det något kallt ut. Det var till och med frost på rutorna. Herregud vad vädret hoppar, ena minuten sommar, andra minuten höst, tredje minuten regn som tillhör alla årstider och fjärde minuten är det vinter. Men jag ska inte klaga, så länge solen är framme är jag hur glad som helst :)

Jag började denna morgon med att äta en god frukost bestående av en grovmacka med ägg och en halv avocado! Sen på med träningskläderna och ut mot åkern. Eftersom jag gick bland villor, igenom skog och längst med stranden/havet igår så fick jag ju variera mig lite, så idag gick jag en tur bort om åkern, rundan slutade på 7 KM och jag är sååååååååååååååååååååhär nöjd :)




 
 

Glömde ju skriva vad som händen den sista biten av min promenad idag. Jag hade cirkus 600 meter kvar hem och då stannar det till en bil vid min sida, jag tar ur mina lurar ur öronen och personen rullar ner rutan på bilen. Så säger han: Hej vi är från TV4 och vi ska göra ett repotage om en barnfamilj och elpriser.. Jag bara hmm, asså jag är bara ung. (dör lite av skratt inombords, av dem orden jag precis sa) Han i bilen bara: Jaha okej, men vet du någon annan barnfamilj här i närheten?
Sen rullar dem vidare.. När jag såg att det var en röd ring med en fyra på bilen skulle jag ju inte stannat! men men gjort är gjort, inte varje dag man pratar med tv4 reportrar!



Nu ska jag göra ordning i min gaderoooob, Wiiiie! Älska ordning och reda.
Ha en underbar dag i det finfina vädret <3 NJUT

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela