It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Underbart väder! ELLER INTE

Publicerad 2011-10-18 09:44:09 i Allmänt,

Varför vara uppe med tuppen, när jag egentligen börjar 13,00?!?!
En blondin i ett nötskal kallas det nästan. Men men, går man upp tidigt hinner man med mycket!

Börjar med att rulla upp min rullgardin, för att kolla vädret



Inser ganska snabbt att vädret suger, det bara öser ner! Men jag har ju inte tränat på 3 dagar, så idag är ett måste, vädret struntar jag mer eller mindre i. Bara mysigt med lite regn. NOT! Men det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)





Laddad för träningstur! Wihooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela