It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Toorsdag = Ledig dag :)

Publicerad 2011-10-13 16:02:07 i Allmänt,

Det blev en låååång promenad





Jag njöt till MAX. Vädret var underbart, solen värmde mina kinder!
Rundan slutade på 13 km när jag stannade utanför dörren!
Då jag möts av lillebrors kommentar - Håller du på att dö eller? Du är helt röd i huvudet.
Aja nu tar vi det lite lugnt här. Röd så att jag håller på att dö kan jag nog inte hålla med om, men röd i huvudet det var jag! Bara för jag ansträngt mig hihi.

Nu väntar jag på att klockan ska ticka iväg! Men först ska jag göra mig i ordning.
Sen hämta Carro och vidare för att hämta Alex, sen är det tjejmys på Mezo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela