It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Så vart tog denna vecka vägen?

Publicerad 2011-10-09 21:32:16 i Allmänt,

Veckorna springer iväg, jag förstår inte!

Aja, åter till denna underbara söndag!
Söndag morgon, klockan ringer 09,00 yrvaken som är är stiger jag upp tar på mig träningskläder och tar en frukt.



Bilen skulle styra mig ut till pålsjöskog denna morgon, för en PW med Camilla :) UNDERBART, vädret som var i morse går inte att besrkiva. Solen var framme, värmde skönt och VINDSTILLA! Morgonen började bra, efter turen i pålsjöskog var det dax att styra bilen hem igen för att göra sig i ordning för jobb!



Jobbet gick i en väldans fart idag. Förstod inte vart tiden tog vägen, helt plötsligt skulle jag stänga. Men iallfall en underbar dag på jobb, men humöret på topp! Då kan det bara inte bli bättre :)
Shoppade på min rast idag -



 Var hemma runt 18,30 då blev det Tacogratäng! MUMS, precis vad min mage behövde. Gottgott.
Sen fick jag för mig att hämta hem min älskade vinterjacka, med tanke på vädret nu i kväll, så är de lika bra att ha den hemma. För sen en morgon när man ska iväg är det kanske minus ute, vem vet? Jo ingen. Så nu har jag den hemma. När jag hoppade in min älskade turkosa vinterjacka när jag kom hem skulle min kära lillebror också ta på sin turkosa. Såhär blev resultatet av det.






Helt rätt, jag har min älskade vinterjacka på mig och är barbent! STILIGT.

Nu dax att lägga fram saker inför morgondagen då det blir jobb igen, Wiiiiie!
Natti natti, sov så gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela