It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lördagen försvann i en väldig fart!

Publicerad 2011-10-08 22:31:14 i Allmänt,

Jobbade 10-15 idag, sen kom mina föräldrar och hämtade mig :) Snällt! Dem hade lämnat farmor, som skulle på barndop i Ängelholm och då var dem snälla och plockade upp mig, så jag slapp sitta och vänta på tåget i 45 miunuter.


Kom hem från jobb, hoppade direkt i min stora mysiga tröja och på med mina ballerina mjukisskor....

 

och gjorde mig ett glas med hallonvatten<3



Insåg sedan att jag var rätt uttråkad av att bara sitta och kolla på tv, så jag tog tag i massa papper som länge legat i lådan och väntat på att bli sorterade! Så nu har jag fint bland dem också :)! Efter det fick jag gör mig att göra en ansikts mask, men först skulle jag såklart fula mig med kameran.

   


   

Inget liv nejnej, jag barar roar mig själv!
Klockan är nu typ ja si sådär halv elva en lördagkväll och jag är si sådär såhär trött, så jag tror jag ska fundera på att lägga mig! Imorgon blir det en PW och sen jobb! Livet är som bäst när det är träninig och jobb på schemat <3

Natti natti, sov så gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela