It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lööördag!

Publicerad 2011-10-22 23:25:29 i Allmänt,

Klockan ringde 07,30...
Kollar på klockan och tänker att detta är inte sant.. Jag gick ju nyss och la mig..
Ändrar tiden på alarmet till 08,00...
Klockan ringer igen, och jag tänker neeeej! Jag vill inte, jag vill sova.. Sätter klockan på ytterligare 10 minuter.
När klockan ringer för tredje gången, måste jag verkligen gå upp. Annars missar jag ju jobb..
Gick upp gjorde mig i ordning och körde till jobb, wiiiiho! Hitta parkering i Ängelholm... Hmm, ja jag hade lite svårt med det. men jag hittade parkering till slut.
Jobbade till stägning, sen skulle jag hitta ut från lilla Ängelholm till motorvägen igen! Wiiiiiie, jag är nog minne som en guldfisk! Men ut till motorvägen kom jag :)
Solens strålar trängde sig in genom bilensframruta, sååå mysigt!
Solbrillorna på och musiken på topp! UNDERBART!
Kom hem landade.
Fixade till på rummet och väntade in bästa Neniii!
Blev bestämt att vi blev bjuda på middag hemma hos hennes föräldrar, så hämtade upp henne och billen rullade ut mot Mörarp! MYS!
Efter god mat i magen och en smaskig efterrätt styrde bilen hem till mig, då det blev gottis och hur många lingon finns det i världen på tv.
Lämnat nenii för ett tagsen. Nu väntar jag bara på bättre tider, typ som att mamma och pappa borde ringa NU och säga att dem vill hem. För jag är sååååhär tröttt typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela