It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Lägenhet

Publicerad 2011-10-03 13:40:30 i Allmänt,

Jag har fått ett ordentligt sug av att jag vill flytta hemifrån, inreda mitt egna och bara kunna bestämma allting själv! Jag läängtar.
Har börjat titta runt lite på lägenheter och hittat många många fina. Trillat runt på lite olika fastighetsägare och nu sitter jag på blocket och kollar runt lite och då får jag mig ett litet skratt anfall när jag söker på LÄGENHETER och det kommer upp en rubrik som är såhär: Lugn kille söker boende i helsingborg också har han lagt in en bild på sig själv.. hmm säger jag bara, jag trode jag skulle få se lägenheter, men då får jag se dem som också söker lägenheter med bild på sig själv. Haha, aja! Alla är vi olika och tur är väl det hihi.

Nu ska jag återgå till mitt lägenhetsprojekt, har hittat massvis med fina jag ska visa pappa i kväll hihi :) Han får bli den som följer med när det är dax att kolla på dem jag skrivit till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela