It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Kvällskvisten

Publicerad 2011-10-18 21:47:24 i Allmänt,

Oouup oouup, vart tog denna dagen vägen?
Började som sagt min morgon med underbar pw i det helt fantastiska väderet, NOT!
Sen fixa till sig för jobb, kan ju säga som så att jag bestämde mig för "platt" hår idag, vilket tog en evighet att göra vid! men det blev bra till slut hihi! Det är ju det som är huvudsaken!
Sen styrde bilen mot jobb, wiiihooo! Tiden på jobb bara sprang iväg idag, förstår inte det. Men det var mycket att göra helt enkelt.
Klockan blev åtta och det bar av vidare hem, lillebror ville ha hjälp med ett arbete han håller på med och självklart hjälper världens bästa storasyster honom! Så nu var arbetet färdigt och har inlämningsdatu, 25/10 duktig pojke som är ute i tid. Eller duktig storasyster som hjälper han att få det fint ;)
Nu läsa bok innan sängen kallar!
Ledig i morgon, wiiiho! <3
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela