It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Dagarna bara flyger iväg

Publicerad 2011-10-06 22:21:39 i Allmänt,

Woooops, vart tog denna dagen vägen?
Vaknade i morse och rullade upp min rullgardin och vad möts jag av? REGN! Neeeeeej :( Vill inte ha regn, vill ha finfint väder fast att det är typ ja höst nu. Men aja, bara att bita ihop. Gjorde mig i ordning för jobb, klädd i leggings och tunika wiiiie :) Älska tunikor <3
Ner mot tåget där jag satt och läste metro, står ju aldrig någonting kul. Börjar nog tröttna på att läsa tidningar på morgonen. Jag är liksom knappt vaken när jag kommer till tågstationen ju hihi. Men men tåget tog mig mot Ängelholm, påväg mot jobb så blåser det och regnar.. Grrr, det gillas inte alls.



Men till jobb kom jag :)
Dagen bara sprang iväg, tiden går liksom för fort. Helt plötsligt skulle jag ha lunch, men hade ingen mat med mig och då hade jag ju bara ett val. Att gå och handla, men att ge sig ut i detta rusk som varit idag. Regn och blåst, men det slutade regna och jag "sprang" bort och handlade.


Kycklingfilé och bönsallad! MUMS

Lite jobb till och sen var det dax att tuffa hemåt med tåg igen! Somnade på tåget woops, då är man verkligen trött. Tur jag inte missade Helsingborg C bara, då hade det varit lite kris.

Nu dax att sova, det är en dag i morgon också! Och jag är LEDIG, igen :) hihi.
Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela