It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Alex-Malmö-Shopping-Helsingborg

Publicerad 2011-10-27 21:43:59 i Allmänt,

Alex och hennes kille hämtade upp mig vid tolv, vi blev körda ner till Knutpunkten där vi skulle ta tåget till Malmö för shopping. Vi gick in och ut i massviss med affärer, hittade en del! Åt en god lunch på jensens biffhus också, mums! Sen bestämde vi oss för att ta en shoppingtur i helsingborg också, eftersom dem hade öppet till 20,00 för att Kullagatan fyller 50 år. Så där blev det ännu mer shopping. Wiii, we love shopping <3
Ja jo jag vet att jag för ett tagsen skrev att jag hade shoppingförbud, men ja jag klarar mig helt enkelt inte med shoppingförbud..

Dagen i bilder kommer här -



En styck Alex, när vi väntar på maten :)



Påvägen till Helsingborg, hade Alex köpt med sig scones från espressohouse, men hon fick ingen kniv med i påsen till att lägga på sylten.. Så då gjorde hon en specialare, och tog sugröret ;)

Shopping <3



Träningströja, byxa och skor!



Tunikor och klänning!



Mjukistunika, mysig halsduk och 2 skärp!


Underbar dag, tack Alllex <3
Nu kallar snart sängen! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela