It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

WIIIIIIIIIIIIIIEEEEEE

Publicerad 2011-11-09 21:47:12 i Allmänt,

Jag är glad
jag är lycklig
jag är överlycklig
jag mår som bäst
jag kan inte förklara denna känsla!
GAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE :)

Jag har fått en lägenhet, det kan bara inte bli bättre just nu! Jag är, ja jag vet inte, jag kan inte förklara denna känslan. Jag är mer än överlycklig :) Så i början av januari, tar jag mitt lilla rum och flyttar. Till mitt helt egna lilla bo <3  Wiiiie, denna känsla!

Men åter till dagen, morgonen var nervös. Jag åkte ut där jag skulle prata med mannen som har hand om lägenheten och han bara inga problem du får flytta in i början av Januari. Jag fixar ett kontrakt så kommer du hit och skriver på någongång i början av nästa vecka. Jajajajaja, okej för mig självklart, wiiie superglad!
Efter det körde min kära morfar mig till Ängelholm, dax för jobb wiiiie! Jag tror jag kommer drömma om slipsar i natt, hihih. Efter jobb, var det dax att gå till tåget. Wiiioops, så var vi i Helsingborg där pappa hämtade upp mig!
Bara varit hemma och tagit det lugnt, planerat vad jag ska köpa på fredag när jag ska till Ullared med min kära vän Madde och hennes mamma! Massvis med saker till lägenheten är en sak som är klart i alla fall! Vet precis hur jag vill ha det hihih :)

Dagens Outfit


Nu ska jag snart dejta kudden, tandläkaren tiiiiidigt i morgon :( USCH! Hatar tandläkaren, men men måste man så måste man.  Nanna gottit<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela