It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Vart tog denna lördag vägen?

Publicerad 2011-11-05 22:12:44 i Allmänt,

Wiiiips, så var snart denna lördagen över! TIDEN GÅR FÖR FORT....

Bestämde mig redan igår att jag skulle ha leggings och blommig tunika på mig idag. Sagt och gjort -



Jobbat 10-18 idag, wiiiie! Underbart, massa goooa människor!
Pappa och mamma kom ut och tog en liten "fika/lunch" med mig när jag hade rast


MUMS! Laddade om batterierna med den goda och körde ett sista race på jobb!

Stressade hem, för att hinna landa och ladda om batterierna för att sen köra mot mormor och morfar för att äta kalkon tillsammans med familjen.

Glad, gladare & GLADASTE JAG!


EN GOD FÖRRÄTT


KALKON


Herrekuvvvert


GOOOOTTTT!


Duktig som jag är spiller jag ALLTID på duken, typiskt mig.
Började med att jag spilde först när jag skulle ta sås, sen tappade jag en bit kalkon på bordet och till slut vaniljsås! TOPPEN, men jag lyckades i alla fall få tre i rad ;)


Nu ska jag städa undan, sen hämta hem mina föräldrar någon gång och sen ska jag sova såååååhär gott!
Ha en fortsatt trevlig lördagkväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela