It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

3 Dagars uppdatering i 1

Publicerad 2011-11-27 17:50:56 i Allmänt,

Vart tar tiden vägen egentligen?
Nu var det helt plötsligt söndag, och det kändes som att det var fredag igår. Jag hänger inte riktigt med i svängarna.

Har hunnit med hur mycket som helst. Är de kanke därför tiden går så fort?
Har hunnit träffa bästa Nenii, umgås med madde, madde sov över här, varit på utförsäljning, varit på väla 5 gånger på 3 dagar! INTE OKEJ. Jobbat igår, skulle jobbat idag, men pga vädret var där inget folk och julskyltningen blev tyvärr inställd :(

Har gjort en del fynd under dessa tre dagar också


Tavla som jag tänkt jag ska ha på toaletten i min lägenhet :)


Herrgroda, han sa få bo in sig i min fönsterkarm i vardagsrummet hihi :)


STOR muffins, wiiie! Fiiin, till min muffinssamling.


Mina fina grodor som ska få bo i hallen eller på balkongen, törs att tänkas på hihi! Har nog fått lite grodsjukan tror jag allt. Men dem är ju såååå söta!


Ljusfat :)


Ljuslyckta till att hänga i taket, antingen till hallen eller fönstret i köket är de tänkt :)


Köpt en mysmysig kofta :)


En jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela