It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Onsdagen bara sprang iväg!

Publicerad 2011-11-16 21:23:39 i Allmänt,

Jag tror jag har hittat en klänning!
En klänning jag ska ha på julfesten på lördag:)
Men när jag kom hem fick jag för mig att jag hade en annan klänning som jag också skulle kunna ha.
Klänningen jag köpte idag är svart, med volanger. Klänningen jag hittade i min gaderob är knall blå med små söta vollanger! Hmm besslutångest...
Får helt enkelt ta mig en funderare tills på lördag...
Men en blåå knallklänning som sticker ut? Ja hmm varför inte egentligen?
Men ja jag ska fudnera :)



Aja, åter till dagen!
Har idag jobbat 10-16,30. Knappt nått folk ju, men det var fint väder ute. Så det säger väl allt.
Kära Malin N kom förbi och hälsade på idag, wiiie! Så längesen vi sågs sist! Alltid lika kul att träffas! också lilla malte så gullig och så stor han blivit! :)
Sen kom min kära kolega Malin T, min kära dreamteam vän!
Klockan sprang iväg och helt plötsligt slutade jag.. Skönnt, otroligt skönt.
Kom hem från jobb, bara va tills jag kom på att jag ville ut och prova den där klänningen, så jag drog med mig pappa ut där thihih! Busigt värre, men han följde med och var smakråd! Såååå snäll.
Nu sitter jag och myser i min jumper, snart kallar sängen! Mina ögon är sååååhär trötta.


 
Imorgon är det jobb igen, i Ängelholm, wiiiho!
Vi höres i morgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela