It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Tisdag förmiddag!

Publicerad 2011-11-15 19:19:11 i Allmänt,

Efter många om och men bestämde jag mig för att göra mig i ordning!
Ringde mormor och morfar och frågade om jag fick bjuda dem på lunch! Dem ville äta på IKEA och självklart gick det bra.





Jag gjorde mig i ordning, hämtade upp dem och körde mot IKEA!
Kan man någonting mer än att älska när solen är framme?





Efter att ätit spätta och pratat massor med min kära mormor och morfar så tog vi en tur på ikea för att kolla massa fina saker till lägenheten :)

Hittade en soffa jag tror jag blivit förälskad i :) Hihi men har beslutångest.. En i skinn eller en i tyg?



Den här svarta i tyg
eller
Den här svarta i skinn


Lite beslutångest här... Men just nu lutar det väl åt den översta i tyg. Men tycker fortfarande om modellen på den i skinn. Hmm! En funderare där.

Sen hittade jag ett köksbord som jag verkligen vill ha! Ett helt fyrkantigt! Jag vill jag vill jag vill hihih :)
och svart stolar till det :D

men ingenting köpt, jag får fundera :)

Åkte hem landade och bestämde mig sedan för att köra ut och skriva på kontraktet!
Kontraktet påskrivet och jag är världens mest lyckligaste Annie just nu :)
Tuttade hemåt med bilen igen.

Kom innanför dörren, såg att jag fått mååånga kuvert. Tro det eller ej men hade fått 3 stycken kuver idag + ett kort. Det hör inte till vanligheterna när man heter Annie!
Kortet jag fick, va från min kära farmor! Hon är gulligare än gulligast! Hon hade skrivit en liten dikt på kortet som lyder såhär



Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-11-17 19:55:20

Om jag får säga så tycker jag den i tyg är finast:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela