It´s not how many times you fall down. It´s how many times you get back.

Ett gott skratt förlänger livet....

Publicerad 2011-11-01 21:49:36 i Allmänt,

Pappa kallar på mig.. Annie du, kan du inte ta en film till oss..
Jag går till bokhyllan kollar igenom filmerna, säger hur många som helst men det verkar inte vara någon som passar.. Så ser jag en "film" som där står Duvungarna Annie. Så skreck jag, ni kan ju se Duvungarna Annie, den är spännande, det lovar jag er! Då hör jag bara massa fniss. 
Det slutade med att dem tog och kollade på en beckfilm och jag tog med mig Duvungarna Annie in på rummet, som jag skrattar! Herregud! Hur kan jag ha klätt mig så, eller ja inte jag själv som klätt ut mig. För det måste någon vuxen sköt, men som jag ser ut, hahaha..  















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Annie Karlsson

Jag är en pigg och glad tjej på 21 år. Tog studentensommaren 2011, en underbar känsla man skulle kunna göra om och om igen! Jag har jobb i en klädes affär, där jag trivs väldigt bra och har underbara kollegor runt omkring mig! På min fritid ägnar jag tiden åt min lilla katt, mina vänner, träningen och min lilla lya!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela